Acasă » anatomie » Ea are cele mai frumoase labii din lume!

Ea are cele mai frumoase labii din lume!


“…Numele meu este I. si am 19 ani. Încă mai sunt virgina, dar imi este jena sa imi incep viaţa sexuală, deoarece am labiile prea mari si nu stiu cum va reactiona partenerul. Ce sa fac? Este normal sa le am mari? Vreau si eu cateva sfaturi, va rog!”

Aşa ne-a scris deunăzi una dintre cititoarele noastre şi reiau în cele ce urmează răspunsul pe care i l-am formulat, întrucât constat că numeroase tinere fete (mai ales) şi femei îşi fac astfel de inutile probleme şi nefondate. Aşadar, iată ce i-am răspuns:

Draga mea,

mai intai as observa ca nu este cazul sa te rusinezi ca “inca mai esti virgina”. Pierderea virginitatii este un aspect de viaţă asupra caruia doar tu decizi si care nu trebuie sa fie contaminat de modelele pe care le ofera altele/ altii. Mai ales ca pierderea virginitatii implica şi o serie de responsabilităţi pe care orice tânăra trebuie sa le aiba in vedere. De aceea deflorarea reprezinta un test de maturitate, un prag de la care se face trecerea spre urmatoarea varsta. Si nu ma refer la varsta biologica, ci la cea sociala.

Pe de alta parte, mi se pare absurd sa-ti fie “jena” sa-ti incepi viata sexuala din cauza ca ai avea labiile prea mari. Chiar te-as ruga sa revii si sa-mi explici: cat de mari??? (Ulterior, I. a revenit: le are ca un bobocel de trandafir!) E ca si cum ai spune ca nu vrei sa iesi in strada fiindca esti bruneta sau ca nu vrei sa mergi intr-un club fiindca ai sub 160 cm inaltime!

Repet (pe scurt; cu indicatia de a citi şi articolele noastre pe aceasta tema): majoritatea fetelor/ femeilor au labiile interne mai mari (lungi, groase) decat labiile externe. Confuziile in aprecieri au, insa, cel putin 3 cauze în importante.

Prima ar fi terminologica. Ne-am obisnuit sa vorbim despre labii mici si labii mari, “pretinzand” ca dimensiunile lor ar trebui sa fie potrivite acestor termeni; in alte limbi (engleza, franceza), astfel de distinctii sunt aproape inoperante, vorbindu-se mai ales despre labii externe si labii interne. Uneori, labiile mici/ interne sunt numite fara vreun apel la pozitie sau dimensiune, ci cu inraurire mitologica: nimfe! Iata ca, dintr-o astfel de perspectiva lingvistica este dificil de spus ca labiile interne (nimfele) sunt mai mari (decat ce?) sau, eventual, prea mari (faţă de ce?).

Pe de altă parte, un bărbat poate manifesta anumite preferinţe (cum se întâmplă… faţă de roşcate, faţă de cele înalte, de cele plinuţe etc.), dar nu cred că acestea pot fi decisive într-o relaţie (dacă despre aşa ceva vorbim). Cu inteligenţă, cu abilitate, îl poţi determina pe prietenul tău (şi, înţeleg, viitorul tău partener sexual) să… cadă în capcana unui dialog despre intimităţile feminine, dialog în cadrul căruia să-i afli opinia şi, mai ales, să-i induci ideea şi să-l convingi că vulva ta este cea mai frumoasă din lume. Dar întâi de toate trebuie să fii tu convinsă de asta. De altfel, nu-i aşa că Iulia este cea mai frumoasă fată din lume?! Cel puţin pentru tine şi pentru prietenul tău exact aşa trebuie să fie! |

Cristina A. BOCA


4 comentarii

  1. Luci spune:

    Mde, luati asta doar ca o parere de barbat, dar de barbat ce se considera f, avizat! Ador labiile lungute, grasute, dantelate etc. !!! De ce sunteti complexate fetelor si doamnelor, chiar ca astea va fac unice si fff interesante!!!

  2. Andeyutzy spune:

    Eu am cele mai frumoase din lume!!! Iubi al meu zice ca sînt de fluturash cu aripioare roze :))

  3. Delia MC spune:

    Cititoarea ta ar fi trebuit sa puna si niste poze sa ne dam seama ce comparam si ce comentam….Am impresia ca ne asemanam si nu stiu cum sa procedez.

  4. Alexandra spune:

    Am si eu aceasta problema ..am avut contact sexual dar nu pot sa spun ca a fost mare lucru pentru ca am fost foarte inhibata… o.O dupa ce m-am despartit de prietenul meu am facut un complex din treaba asta mai amuzant este ca …de ceva timp ma inteleg fooarte bine cu un tip dar intr-o discutie a spus ca asa ceva e groaznic ca spera sa nu intalneasca asa ceva.. :| bineinteles ca eu am facut pe muta … tine la mine si eu la el dar treaba asta nu ma face decat sa fiu foarte incordata…un mic sfat?

Lasă un răspuns

Community

Introdu aici adresa de e-mail, pentru a primi prin poşta electronică informaţii despre noutăţile de pe blog!

Join 54 other followers

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 54 other followers

